Wbrew pozorom dla gości hotelowych nie ważne są tylko same standardy wykończenia pokoi, jakie oferuje im hotel Wisła. Ważna jest również panująca w takim miejscu atmosfera, którą w dużej mierze tworzą przede wszystkim pracownicy. To właśnie od nich zależne jest, czy obiekt ma szansę na zyskanie renomy, czy też będzie dla gości ostatecznością, gdy w innych miejscach nie będzie wolnych pokoi.
Atmosfera, która panuje w hotelu nie powinna być sztuczna. Każdy, kto wypoczywa w hotelu chce czuć się w nim swobodnie. Ciężki klimat, który sprawia, że klienci nie mają nawet ochoty opuszczać swojego pokoju działa na nich przytłaczająco. Czego więc właściciele hoteli, w ofercie których znajdują się luksusowe apartamenty Wisła, powinni wymagać od swoich pracowników? Na pewno prawdziwości i naturalności. Wyuczone na pamięć regułki i odpowiadanie półsłówkami na pytania przyjezdnych nie spotkają się z aprobatą.
Pracownik musi zachęcać gości do rozmowy. Czasami luźna pogawędka nawet w najpoważniejszym biznesmenie potrafi wzbudzić zwyczajne, ludzkie odruchy i radość.